« Home | Eureka! » | Hemsidan » | Nej, inte än... » | Test » | kontakt »

Provet - igen

Jag skäms lite (men bara lite) över min dumhet. Just de frågor jag var osäker på i uppfödarprovet, fanns det ju svar på (precis som Lina påpekat) i brevet provet kom i! Jag, min slarva, hade visst inte läst igenom alla pappren ordentligt.

Ett annat bevis på min slarvighet (eller funktionsnedsättning, som man också, lite mer rättvisande, kan benämna den) är att jag missade datumet att skicka in motioner och annat som ska tas upp på SRS årsmöte. Jag som har tjoat mycket om behovet av att omarbeta stadgarna och inlämma de sk bestämmelserna i dem, för att föreningens fundament ska bli stadigare och mer lättarbetat för kommande styrelser. Den missen är jag dock inte ensam om - vi var tre som skulle jobba ihop om det - vilket på intet sätt gör det bättre...

Resultatet blir att det tar ytterligare ett år.

Etiketter:

eXTReMe Tracker