« Home | Corneliskullen växer så det knakar » | Hommage till Mäster Cee » | Min lilla "Agge" » | V kikar fram » | En liten säl?! » | Huller om buller » | Flicka, pojke, rumpa, flicka » | Bedååårande mamma Aries » | "Blixten" och "V" » | Black rex, hona. »

Nästa parning

Jag planerar nästa parning i månadsskiftet feb/mars ungefär. Det är Miso som ska få skoja lite i sänghalmen med Råtz Orval. Orval är Chimays kullbrorsa. Egentligen hade jag tänkt para Miso med Chimays kusin Showtimes Bold and Blue, A-Es snygga råtthane, Chimays dubbelgångare med pung, men jag tycker han är lite ung fortfarande (nyss fyllt 1 år). Kanske blir det nästa parning.

Etiketter: ,

o, en parning m bror t grimmanmin - kul! jag tänker hålla mig uppdaterad för grimman är en grymt go kille, den mest kelsugna i min märkliga folk :)

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker