« Home | Sötråttor » | Detta händer i Rackarns sunkpalats just nu » | Chimays parning » | Skabb i sunkpalatset :( » | Jag blir så trött på mig själv » | Snygg rumpa » | Nehej :/ » | Virgo visar upp sig :-) » | Nedfälld hylla » | RåttBB »

Tillökning i sunkpalatset

Var hos Lena i söndags och träffade förstås Lena och del andra trevliga råttfolk (skönt att slippa de otrevliga! ;) ). Jag kom därifrån med två små raringar: Råtz Skarv och Råtz Pelikan. Fast lilla Pellegumman är inte min, jag ska bara vara fodervärd åt henne fram till Grand agility, så att hennes riktiga matte Sandra får medicinera sin flock klart.

Skarv, däremot, är min! Min första hane! Han viskade just i mitt öra att han älskar mig, och nu har jag svårt att skiljas från honom, som jag hade tänkt. Tanken är att han ska få bo hos fodervärd tills jag får fler hanar, men vi bondar så bra, och jag är rädd att förstöra vår kontakt med att lämna bort honom... Vi får se hur jag gör.

Min telefon ville döpa honom till "Slarv" när jag skulle blogga Ett Foto i Timmen, så nu heter han "min lille Slarver" och "SkarvSlarv".

Etiketter: , ,

Bilder, bilder!

Ja, ja, de kommer! Jag är så slut nu att jag inte ens orkar lista ut hur kameran funkar - än mindre koppla den till datorn för att tömma... Men förr eller senare kommer de...

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker