« Home | Virgo visar upp sig :-) » | Nedfälld hylla » | RåttBB » | Matte - ge mig en KO! » | Efterlysning: Sniff-pappan » | Hur ska det gå? » | Tidus åker hem :/ » | UrcellenEllen levererar och monterar » | Stora Pet i Hägersten » | Beslut »

Nehej :/

*suck* Ledsen att göra er som väntar ungar efter Virgo och Tidus besvikna, jag är minst lika besviken själv. Virgo löper nämligen om idag, upptäckte jag just :( Kände att något var annorlunda igår, och sa till Lina idag att
- vad pinsamt om det inte blir nåt, som jag suttit och tjoat om att Virgo är dräktig;"jag kände rörelser!"

Ahja, det finns de som haft större otur än jag. Det är bara att ta nya tag! Fortsätt läsa bloggen om du är intresserad av vad vi gör härnäst. Chimay-parning står just nu högst på listan, sedan kanske nytt försök för Virgo, vi får väl se om Mimmi vill låta Tidus ställa upp igen - annars har jag ju beslutat mig för att återgå till grundplanen och köra med Bruno, som fortfarande mår som en prins och är goare och snyggare än någon råtta jag träffat, även om även Tidus nådde upp till samma grad vad gäller temperamentet och har bättre känd bakgrund.

Etiketter: , ,

Vad synd!
Men man kan inte ha tur jämt. Nästa gång blir det nog!!!

Neeeej! =( Vad tråkigt!

Attans! Det var verkligen trist. Men vi ska vara glada att hon m�r bra �tminstonde. Kraaam.

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker