« Home | Äntligen! II » | Äntligen » | Råttbesättning » | Matte - släpp! » | Provet - igen » | Eureka! » | Hemsidan » | Nej, inte än... » | Test » | kontakt »

HARREGUUUD!

Vad ÄR det med mina råttor? De håller på att äta upp ALLA böcker i min bokhylla, tapeterna ligger snart som smulor på golvet istället för att hänga slätt och fint på väggarna, Irma bryter sig in innanför klädseln på soffan och klättrar och donar som en tok. Jag har ju absolut ingen ork - men om jag ska ha någon lägenhet att bo i, så måste jag jaga dem hela tiden. Alternativt får jag stänga in dem i buren - men hela den här aktiviteten är ju uttryck för att de har ett behov av... Att AKTIVERA sig! Då känns det ju helt grymt att stänga in dem. Ge mig tips om häftiga lekar/lekplatser jag kan ge dem att härja med?

Mysigt är dock att mina nya bebisar börjar bli riktigt mattiga också - speciellt Astra/Virgo - som gärna umgås med mig. Mycket. :)

Etiketter:

eXTReMe Tracker