« Home | *gråt* » | Söndagskväll » | Storslam! » | SRS Årsmöte o utställning lider mot sitt slut » | Råtträff och råttdusch » | Titta matte! » | Hattmode » | Hattmode » | Traumabearbetning » | Kortison mot rossel »

Så här pigg

..är Too-Ticki! Jag lagade och drog nya sladdar för telefonen idag, och när jag var klar och satt i soffan och lindade upp de överblivna kablarna, hade jag plötsligt en tokbusig Tickis i sladdnystanet! Jag packade ner det, men tog fram en annan liten (trasig) sladdstump för henne att leka med:


Etiketter:

Så söt! Och att hon klarade behandlingen O_o Och så lekfull!

Men du... sladdar? Är inte det dålig pedagogik? ;)

*generad* Joooo.. jag vet... Men jag blev ju så upphetsad av hennes busiga uppsyn!

Så söt hon är!

Snäll du, kan inte du förklara hur man gör för att visa en film från youtube direkt i blogginlägget så som du gör här och inte bara som en länk?

Cindy: Bredvid filmerna inne på YouTube finns två sätt att länka till dem, dels en vanlig länk, dels en < embed >-tagg. Kopiera embedtaggen, gå till ditt bloggverktyg, välj att redigera i inläggets HTML-kod och klista in koden där. Voilá!

YES Tack! Nu fick jag till det! Kolla här så bra det blev :-)
http://folkochprylar.blogg.se/1174307576_cash_is_king.html

men sötnos :) blev glad av videoklippet.

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker