« Home | Storslam! » | SRS Årsmöte o utställning lider mot sitt slut » | Råtträff och råttdusch » | Titta matte! » | Hattmode » | Hattmode » | Traumabearbetning » | Kortison mot rossel » | Sasha igen » | Fredagskväll med råttor »

Söndagskväll

Söndagskväll med råttor. Too-Ticki fick sin sista dos kortison igår. Hon är fortfarande som en ungråtta den mesta tiden. Nyss läxade hon t ex upp Irma som börjar bli för styv i korken. Jag hejade på, förstås. Hon mår bra och är pigg, låter mestadels bra i lungorna, men nyser fortfarande stup i kvarten. Jag stannar upp och funderar - är det här första gången jag ser att en medicinering verkligen gör verkan? Ja, jag tror det. Men jag har galet dåligt minne, så det är inget jag ska svära på. 

Jag har kommit av mig i presentationerna av min råttbesättning. jag ska bättra mig. Det börjar bli bråttom att skaffa avelshanar nu.

Etiketter:

Härligt att hon fortfarande mår bra. Hoppas det håller i sig nu även när hon inte tar kortisonen.

Tänk snart blir kullen 2år. Lilla My här är sjukt pigg för sin ålder och Räkan (mymlan) kommer jag tyvärr ta bort snart.

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker