« Home | Titta matte! » | Hattmode » | Hattmode » | Traumabearbetning » | Kortison mot rossel » | Sasha igen » | Fredagskväll med råttor » | Lördagsbilder » | Resultat februariutställningen » | NollRåttans februariutställning »

Råtträff och råttdusch

Efter trevlig forumträff som förgylldes extra av vackra skåningar åkte jag, Chimay och Sasha hem och duschade. Tillsammans. Inte en enda skräckbajs pruttades när matte utsatte sig själv för samma behandling. Husse assisterade genom att frottera Chimay varm och torr.

Etiketter:

Tack tack tack Paula för en fin helg :)
Jag lovar att jag kommer sluta mobba dig tids nog ;D

Årsmötesbilden var hysteriskt bra.

Tack för att våra vägar korsats. Shit vad jag gillar dig tjejen - största varmaste kramen! Jag tror att jag kidnappar dig till Skånelandet, Blixten är ju här ;)

*torkar en liten tår ur ögat* Ni är ju galet rara! Och Anna - jag har ju varit på väg neråt i flera omgångar, min pappa har valsat runt i hela skånes land och jag har varit på G att flytta närmare honom mer än en gång. Men så äääär det ju så jobbigt att flytta, och nu har jag ju Kicki häruppe. Men inte er och inte Blixten... Förstås.

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker