« Home | Lördagsbilder » | Resultat februariutställningen » | NollRåttans februariutställning » | Irma » | 2åring » | Oron bortsopad » | Är det över nu? » | Bortskämda älsklingar » | Blåbärsavokadovälling » | Viktkurva 2007-01-22 »

Fredagskväll med råttor

Saker jag kommer på mig själv med att säga:
-Vad gör du? Kliar du dig eller har du kåtslag?
(Till löpande Virgo som sitter utom synhåll i min nacke)

Det är inte utan att jag tycker synd om råttorna när de löper. En del löper så extremt kraftigt att det märks att de nästan inte står ut med sig själva. Rör man dem är det bara en hårsmån från att de flyger iväg. Sån var Mussla och sån är nu lilla Virgo också. Det trevliga med råttor är att de är snälla och hjälpsamma med varandra, så jag har haft rena flat-klubben här ikväll. Framför allt Chimay förbarmar sig över Virgo.

Etiketter:

Men men men - vaaaaaarför funkar inte din atom-feed? =(

Gör den inte? Min RSS-feed funkar iaf - det är den jag själv prenumererar på:
http://www.rackarns.se/rss/rss.xml

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker