« Home | Trångt om saligheten II » | Trångt om saligheten » | VARNING för Grand Prix! » | Nästa parning » | Corneliskullen växer så det knakar » | Hommage till Mäster Cee » | Min lilla "Agge" » | V kikar fram » | En liten säl?! » | Huller om buller »

Rackarns flyttar

Sajten flyttar till annat webbhotell och annan teknik. Under tiden klipper jag banden från blogger. Fortsätter alltså blogga Rackarns uppfödning ett tag på bloggeradressen, tills den återuppstår i ny kostym på www.rackarns.se. Jag vet inte hur lång tid det kommer att ta, det mesta jag gör går långsamt och känns svårt, men jag meddelar förstås när allt är färdigt (håll tummarna att jag lyckas uppbåda kraft och koncentration för det!).

Under tiden hittar ni Rackarnsbloggen på rackarnsr8or.blogspot.com. Mail skickar ni säkrast på paublo(a)gmail.com under den här tiden.

Etiketter:

VAd bra att du skaffar hemsida! :) Är alltid kul att bläddra omkring bland avelsdjur, stamtavlor och kullar!

Fast hemsida har jag ju haft länge, men det ska bli mycket bättre nu, eftersom WordPress är ett mycket bättre och mer flexibelt publiceringssystem. Med min sjuka hjärna orlkar jag inte fixa så mycket längre - det måste gå snabbt och lätt och helst bli bra :)

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker