« Home | Torsken » | Spännande » | Om Rackarns » | Parningsplaner » | Svältkatastrof - varje kväll » | Ännu en utflykt » | Virgo önskar bli av med oskulden » | Synkroniserad kåthet » | Så här pigg » | *gråt* »

Med hjärtat i halsgropen

Ja, här sitter jag nu med tre snygga boys i Boysrummet och sex snygga chicks i vardagsrummet. Och är orolig för att Virgo ska ha lyckats para sig med någon av snyggingarna genom gallret. Hon var borta igår när jag skulle natta chicksen, och självklart hittade jag henne i boysrummet. FAST jag försökt vara noga med att hålla stängt dit när någon av grupperna varit ute. Men eftersom Virgo är ohemult kåt av sig, kan hon tydligen gå genom väggar. Och dessutom klättra upp på ett högt skåp utan fästpunkter, för där satt hon, bredvid boysens bur. Efter alla skräckhistorier jag har hört om tjuvparningar t o m genom galler, oroar jag mig.

Etiketter: ,

eXTReMe Tracker