« Home | Spännande » | Om Rackarns » | Parningsplaner » | Svältkatastrof - varje kväll » | Ännu en utflykt » | Virgo önskar bli av med oskulden » | Synkroniserad kåthet » | Så här pigg » | *gråt* » | Söndagskväll »

Torsken




Jag lovade ju bilder, men jag har varit så ohemult trött idag, så det har inte blivit så mycket gjort. Några Torsken-bilder har det i alla fall blivit, men han är inte riktigt typen man kan smäälla av en blixt i ögonen på. Då blir de alldeles lysröda och teckningen fräts bort. På bilden alltså, inte på råttan. Bilder utan blixt har en förmåga att bli suddiga och grovkorniga, men ni får hålla till godo med dem ändå.


Fiskbulle
Sasha och Torken har dejtats lite idag också, och om de får göra det lite grann varje dag, lär det här bli en nyttig vistelse för vår slöa lilla Torsk. Han får rejäla motionspass i jakten på Sasha :)

Men jag får passa mig så att de inte kommer till för tidigt, så att bebisarna inte dimper ned mitt i min Barcelonatripp...





Etiketter: ,

Håller tummarna här :-)

Vem är igelkotten på mittenbilden? *stora ögon*

Visa de andra två också, för jag har en hemsk abstinens efter dem! Jag har sagt "Hej Elton" flera gånger idag utan att tänka mig för. Min längtan är så stor!

Oj, vad heter färgen i mitten? Väldigt speciell och vacker färg! Ser att inlägget är gammalt, men hittade bild på blocket ;) Antar att du får mail om att du har en ny kommentar. Tacksam för svar för jag har då aldrig sett färgen på råttor tidigare!

Det är samma råtta på alla bilderna och han är en seal point siamese, Sandra. Fast jag fattar inte vad du menar med att du hittade bild på Blocket? Om någon försöker annonsera ut Torsken, så gå inte på det - han är död sedan länge :D

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker