« Home | Råttautostrada i palatset! » | Tillökning i sunkpalatset » | Sötråttor » | Detta händer i Rackarns sunkpalats just nu » | Chimays parning » | Skabb i sunkpalatset :( » | Jag blir så trött på mig själv » | Snygg rumpa » | Nehej :/ » | Virgo visar upp sig :-) »

Overdose?

Jag riskerar att få kärleksöverdos av alla mina råttor. Jag har just nu en sån himla skön stämning i råttflockarna. Alla känns tillfreds och glada, pigga och nyfikna. Hanen jag fick hem igår, Råtten, är en så överraskande underbar liten farbror, som jag ska berätta om senare. Alla är dessutom friska och fina. Jädrar vilken råttlycka man kan uppleva!

Etiketter:

Hej, nu har jag äntligen tagit mig hit och läst genom din blogg! Måste ju hänga med här i fortsättningen nu när Chimay förhoppningsvis bär på Frejbebisar!! Spännande!!
Kram, Ann E.

Hejsan! Jag har tjuvläst din blogg ett tag nu! Älskar att gå in här och se att du har sktivit ett nytt inlägg!

Kramar Tilda

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker