« Home | Grönsaker » | Dagvill men positiv! » | Bruno + Aries » | Knölar » | Djurförsäkring » | Råtz Aries » | Se bara...! » | Råttatouille » | Out of the blue » | En dag i berg-o-dalbanan »

Aries är en tjocksmock!

Första vägningen var den 27/12, då vägde hon 407 gr.
Nästa vägning den 3/1: 449 gr
Igår kväll den 7/1: 492 gr.
Ikväll: 502 gr

Jag har tänkt igenom noga och minns nu att senast jag såg henne löpa, var just den dagen som hon tillbringade med Bruno i köket. Hon visade inte tecken på löp då jag satte in dem där, men när jag tog ut henne var hon rena helikoptern. Alltså satte jag in dem båda i hennes bur, och där satt de sedan ihop i ca 1½ - 2 veckor. Jag hoppas jag kommit fram till rätt datum då jag tror att den där köksdagen inträffade den 19/12. Detta betyder att hon borde pluppa ut ungar den 11, på fredag!

Ville publicera foton på henne för att visa hennes tjocka mage, men de blev alla så suddiga, att jag gör nya försök imorgon, UTAN att fippla med inställningarna!

Etiketter: , , ,

tummar tummar tummar!

I Boysens nya bur kommer det att finnas gott om plats, så vi hoppas på en helt gigantisk kull :D

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker