« Home | Bruno + Aries » | Knölar » | Djurförsäkring » | Råtz Aries » | Se bara...! » | Råttatouille » | Out of the blue » | En dag i berg-o-dalbanan » | Jonny Råtten och Råtz Skarv » | Rackarns torrfoder »

Dagvill men positiv!

13/12 kom Bruno hit. Jag satte inte ihop honom med Aries på en gång - de fick dejta några dagar först. Eftersom jag har slarvat bort loggboken, så jag är helt vilse på datumen :(

Efter de parningar som inte givit något resultat, så jag har inte vågat hoppas och ta ut något i förskott, men igår när jag vägde Aries hade hon ökar 42 gr i vikt på 6 dagar. Dessutom boar hon som besatt. Så det verkar ju lovande. Frågan är bara när beräknat nedkomstdatum är? Skedde parningen den 19? Eller på julaftonen? Eller kanske tidigare än den 19:e? Jag tror det var då de fick vara i köket för sig själva nästan en hel dag. Jag har inte SETT någon parning äga rum, men jag får nog ändå vara beredd från den 7:e. Men mest troligt är det nog att beräknat datum är den 11-15 januari.

Bruno, som av syrranPi beskrivits som att han inte riktigt blivit sig själv sedan Stora Pet, blev sitt gamla jag efter en vecka med Aries. Nu har han fått flytta tillbaks till Penzer igen och har tydligt med fast tass visat att det är han som bestämmer, Penzer, som försöker tuffa sig jämt, har ingen chans. Det är bra det - Bruno är en fantastisk alfa.

Etiketter: , ,

Åh, tummar hålls för fullt här!!

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker