« Home | Se bara...! » | Råttatouille » | Out of the blue » | En dag i berg-o-dalbanan » | Jonny Råtten och Råtz Skarv » | Rackarns torrfoder » | Rackarns Spanska Tortillla » | Rackarns Grundkok » | Hos XL » | Uppkoppling+Blogger krånglar »

Råtz Aries

Jag ber att få presentera Råtz Aries:
Råtz Aries

När jag hämtade henne hos en magsjuk Råtz i lördags, så tyckte jag att hon var liten och emlig, inte på långa vägar lika vacker som Chimay och Virgo. Men så har hon ju fått en kull också, hon är mamma till Skarv och de andra rovfåglarna. Nu när jag lärt känna henne bättre, tycker jag dels att hon visst är väldigt fin, men fr a är hon i temperamentet som en perfekt mix av Sasha och Chimay: vansinnigt pigg och nyfiken; livlig är bara förnamnet - men hon gillar att kela och gosa också. Nu ska jag bara avtala med syrran om när Bruno kan komma hit, så att hon kan bli parad, så hoppas jag på bättre lycka denna gång.

Etiketter:

Och jag håller tmmar för fullt och hoppas på en stor könskull! :-D

Jaaaa! Instämmer med föregående talare! :D

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker