« Home | Falskt alarm? » | Aries - rund och go » | Aries är en tjocksmock! » | Grönsaker » | Dagvill men positiv! » | Bruno + Aries » | Knölar » | Djurförsäkring » | Råtz Aries » | Se bara...! »

BEBISPIP!

Jupp, när jag vaknade och gick upp imorse, beredd på att springa till Tempo och köpa ägg (rå äggula kan hjälpa till att sätta igång) så hördes bebispip i buren! Åh min älskade Ariesgumma! Kikade in och upptäckte en liten bebbe ligga alldeles stilla och livlös utanför boet. Tänkte att jag skulle ta bort den lille döingen, men när jag petade på den var den hur levande som helst! :) Men kall, stackarn. Lyfte lite på locket till boet, Aries kom genast fram och kollade vad som stod på och tog sin lilla unge och drog in den i boet. Lite senare tog hon en kisspaus och råkade visst få med sig en unge på vägen, så då gjorde vi om proceduren; jag lyfte på locket, hon tittade ut och tog emot den <3. Jag tror att hon nog kanske inte var riktigt klar än, så jag stängde in mig i köket för att inte störa.

Etiketter: , ,

Åh vad roligt! Grattis! Hoppas att det går bra med dom små (och mamman förstås)

Åh, GRATTIS!!!

Jaaaa! Hurraaaaa! :D

Åh vad roligt, Paula!! Verkligen Grattis!!

(jag hör kanske av mig lite senare med en önskan om att eventuellt få komma och kika på sötisarna...)

Åå vad spännande!

Kan du inte lägga in en tråd på r8-forumet så vi får följa utvecklingen? :)

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker