« Home | Aries - rund och go » | Aries är en tjocksmock! » | Grönsaker » | Dagvill men positiv! » | Bruno + Aries » | Knölar » | Djurförsäkring » | Råtz Aries » | Se bara...! » | Råttatouille »

Falskt alarm?

Jag trodde födsloarbetet hade satt igång imorse när jag vaknade och tittade till Aries och hittade blodspår i hela buren. Inte jättemycket - men dock. Men kanske inte ändå. Jag gick till jobbet, jobbade över, kom hem men det hördes inga bebispip. Aries däremot var pigg som en mört, boade som besatt och käkade utan att se ut att vilja klämma ut några bebbar. Blodet hade torkat in, och inget nytt, färskt syntes. Jag har inte velat böka runt och titta i hennes bo om det finns något där även om inga pip hörs, jag vill inte störa i onödan. Dumt nog får jag känslan av att oturen upprepar sig, att det inte blir några ungar! Och detta trots att vi ännu inte ens kommit till den dag som jag förväntat vara födelsedagen... Jag försöker slå bort tanken, koppla bort att jag hittills alltid haft rätt när jag fått den här sortens tankar. Någon gång måste vara den första att ha fel, att vara drabbad av paranoia... Snälla, fortsätt hålla tummarna! Så ska jag sussa så att det blir lugnt omkring Aries.

Etiketter: ,

eXTReMe Tracker