« Home | Rackarns torrfoder » | Rackarns Spanska Tortillla » | Rackarns Grundkok » | Hos XL » | Uppkoppling+Blogger krånglar » | Pastorella? » | Återigen besvikelse » | Burarna » | Parningsrapport » | Overdose? »

Jonny Råtten och Råtz Skarv

Jonny Råtten och Skarv myser
Såhär mysigt har de det ibland, Råtten och Skarv. Men andra gånger är Skarv jätterädd för Råtten, medan det en stund efteråt är Råtten som ligger på rygg och piper under Skarv. Jag tolkar det som att Råttentått då och då går med på att leka och rumla runt, men ganska ofta tycker det går för långt och då biter ifrån.

Jag har svårt att tro att Råtten är samma råtta som första veckan bet mig flera gånger så att blodet sprutade. Jag hittar fortfarande blodfläckar som jag får torka bort. Nu kommer han så fort han hör min röst och vill gosa hela tiden. God som guld. Dessutom luktar han så fantastiskt gott, kan man beställa råttparfym? Jag kan sitta hur länge som helst och sniffa på honom. Skarv har också antagit en fantastisk doft; han luktar BASMATIRIS! Jag har alltid älskat doften av basmatiris! Risken är att jag sliter ut min näsa i min sniff-iver :)

Etiketter:

Åååh, va mysigt de ser ut att ha det, kul att se! :)

Jag saaaaa ju att pojkar luktar gott! :D

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker