« Home | Resultat februariutställningen » | NollRåttans februariutställning » | Irma » | 2åring » | Oron bortsopad » | Är det över nu? » | Bortskämda älsklingar » | Blåbärsavokadovälling » | Viktkurva 2007-01-22 » | Råttjakt »

Lördagsbilder


Lena visar hur Råtz Kizz betedde sig hos domaren mha Hanna - som spelade rollen perfekt :D


Jesper poserar tillsammans med Chimay


Hanna (Råtz Hanoi Rocks)


Snorkråkan, inför leverans från Johanna till Lovisa


Snorkråkan, igen. Han fick nytt namn när han kom hem: Gunnar. Jag tycker Kråkan är bättre (fast det funkar ju inte lika bra med Lennart och Rickard, som råttorna i hans nya flock heter)





 

Etiketter: ,

schyssta bilder.
jag blir så glad varje gång jag går in på rackarns, speciellt när det uppdateras. En av de bästa bloggarna. you go grrrl.

...fast Lovisas andra råttor heter Lennart och Rickard... ;)

Petrah: Ja, fast min andra blogg riskerar att dö, tror jag :)

Lina: Ja, nu vet jag det, men Lovisa var inte vid datorn när jag försöke kolla vad han hette - jag visste iaf att det inte var Roger :)

Gud vad snygg Jesper är!

Anonymous: *skratt* att du är anonym kan ju få en att undra vem som skrivit det - Jesper själv?

Oavsett, så kan nog Jesper må bra av att se att folk tycker han är fin (vem gör inte det, liksom?), men jag vet inte om han läser min blogg :D

*S* Nej det är inte Jesper själv, var bara tvungen att skriva hur snygg han var men vågade inte skriva något nick ;-)

Okej, Anonymous, jag tänkte skicka in bilden till HR, Så då får du klippa ut honom och sätta honom ovanför sängen och pussa på honom varje kväll :D

Och i mitt förra svar menade jag alltså att alla mår bra av att få lite uppskattning ibland *doh*

(Anonymous har givit sig tillkänna i annat forum, så nu vet jag vem det är :)

Paula: då får jag se till att bookmarka din vanliga blogg också.
jag går in där ibland och kollar, som du kanske märkt :-)

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker