« Home | Med hjärtat i halsgropen » | Torsken » | Spännande » | Om Rackarns » | Parningsplaner » | Svältkatastrof - varje kväll » | Ännu en utflykt » | Virgo önskar bli av med oskulden » | Synkroniserad kåthet » | Så här pigg »

På begäran



Åh! Stackars, stackars Pernilla, som saknar sina boys så! Jag börjar förstå hennes målande beskrivningar av sin sorg över hädangågna råttstorheter. Men, Pernilla - jag lovar att Boysen har det bra och att de kommer tillbaks till er, så fort de bara kan!

Själv har jag fått erfara hur hanråttor luktar, och redan efter två dagar hos mig var det dags att städa burarna. Kvällsmålet idag bestod av gräddig potatisgratäng med skinka. Till det massor med sallad, gurka, ärter och majs. Tomas, Lina och Emelie har varit här och hälsat på grabbarna, så de har blivt ordentligt omkramade och gosade. Jag gosar förstås också med dem så mycket jag hinner, och även om jag ser att de tyr sig till mig när det kommer nya människor på besök, så tror jag att de längtar efter sina mattar. Jag kan kungöra att Elton blivit en favorit, att jag tror mig kunna iaktta att Taurus är van att få mest uppmärksamhet på hemmaplan :) Elton undrar om Alva har hämtat sig efter söndagen?

Förlåt för dåliga bilder - utan blixt blir det tyvärr inte bättre...







Etiketter:

*aaah* Där klack det till i mig! Mina älskade, älskade pojkar! *torkar en förlupen tår*

Sant, Paula! Taurus är den som får mest uppmärksamhet, men han är den som alltid tigger om den *skratt* Därefter kommer Elton, som vet är förste hånglare och hemlisvetare. Sist kommer faktiskt den arme Torsken, som mest håller sig för sig själv och aldrig kommer ut ur buren frivilligt.

Alva saknar råttorna, men jag är den som saknar allra, allra mest. Mina pojkar! Utan dem känner jag mig mer o-hel är vanligt. *längtar*

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker