« Home | På begäran » | Med hjärtat i halsgropen » | Torsken » | Spännande » | Om Rackarns » | Parningsplaner » | Svältkatastrof - varje kväll » | Ännu en utflykt » | Virgo önskar bli av med oskulden » | Synkroniserad kåthet »

Råttmadamen

Jag sitter i Boysenrummet sedan flera timmar och umgås med boysen. De ränner runt och undersöker högt och lågt och hittar på intressanta projekt. Råttor är verkligen så sköna typer! Taurus har hittat en fläck på min tröja som verkar lukta gudomligt, och jag försöker hindra honom att tugga på den medan jag funderar på vad det är jag kan ha spillt på mig. Och hur. På axeln?!

SyrranPi hämtade Penzer-bebisen och buren står nu tom och öppen för Boysen att undersöka. Elton har påbörjat projektet att göra det lilla bebisboet intagligt, eftersom det retade honom till vansinne att han knappt ens fick in nosen. Nu är ingångshålet MYCKET större, och Elton mer tillfreds. Jag filmade en stund av hans arbete, men YouTube vill inte ta emot det, jag hoppas jag lyckas lösa det senare.

Jag har blivit sett att Taurus påminner väldigt mycket om sin syster Virgo i sättet, och jag ojar mig över att jag inte tänkte på att presentera honom närmare för syrran, som ju också har en brorsa ur astrokullen. Skulle vara kul att höra om Skorpan (Råtz Scorpio) är av ungefär samma storlek som Taurus, och kanske lik honom på andra sätt också.

Taurus gillar att leka frisör och sitter på min axel och fixar med mitt hår, masserar och donar och lägger rätt - påminner mycket i sitt engagemang om Tofslan när hon jobbade som tandhygienist, eller när hon var pokerhaj i bokhyllan - det ger mig en nostalgitripp full av kärlek :)

Etiketter:

Taurus... Åh, min Taurus!

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker