« Home | Pip i mammaburen! » | Hemma » | Shit » | Magbula » | +40 gr! » | SyrranPi med grabsen » | Några bilder från Hallstavik » | Hallstavik » | Bebisar eller mycket mat? » | Ser bra ut »

Jag presenterar:

Könskullen!

Pinkisar

Endast fyra små bebisar fick Sasha igår. Tråkigt, då jag har en uppsjö av könsnamn som hade varit kul att använda och fler personer som önskat boka ungar från mig. Men bra också, eftersom de får bättre förutsättningar än om de varit många.

Såvitt jag kan se är de 2 honor och två hanar, en ljus, kanske siames, och tre mörkare; eventuellt blå eller svarta. Välkommen till världen, små pinkisar!

Pinkisar

Etiketter:

piiiiiipisar!
(och de ÄR lite söta, när man känner mamman, haha!)

Torsken var inte direkt jätteimpad av det han såg på skärmen. OM han såg något alls, vill säga. :) Jag fasar däremot för att det ska finnas eventuella pojkrexar i kullen. Vad gör jag då?? ;)

Grattis på födelsedagen!

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker