« Home | Hemma » | Shit » | Magbula » | +40 gr! » | SyrranPi med grabsen » | Några bilder från Hallstavik » | Hallstavik » | Bebisar eller mycket mat? » | Ser bra ut » | Eltons projekt! »

Pip i mammaburen!

När vi kom hem efter en fika på stan hördes det småpip från mammaburen! Än så länge vet jag inte hur många ungar det är, de ligger så nedbädade att det är omöjligt att se, men jag har iaf skymtat 4 ungar. Det kan vara fler, men eftersom jag inte visste om Sasha var färdig med födandet än, har jag inte velat gräva och störa. En av de jag skymtade såg så blek och liten ut, att jag inte vet om den lever, kanske är det en liten dödföding?

Etiketter: ,

OMG! Vad spännande!

Torsken har med andra ord blivit farsa... :D Kanske ännu en anledning att göda råttorna lite extra med något gott och onyttigt? Bara för att fira, typ...

GRATTIS! Det är mysigt med bebispip :-D

Wiihoo! Grattis Paula! Fortsätt skriva om allt som händer här... Följer det med spänning.

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker