« Home | Det ultimata temperamentstestet » | 2-åring » | Sasha - urmodern » | Jag presenterar: » | Pip i mammaburen! » | Hemma » | Shit » | Magbula » | +40 gr! » | SyrranPi med grabsen »

Könskull eller ej?

Jag har bryderier över att min första kull bara blev fyra, när jag har SÅ många namn jag skulle vilja använda. Kanske ska jag göra könskull 1.0  och könskull 2.0 och anknyta till min databakgrund? Fast då blir det svårt för folk att särskilja kullarna i diskussioner - det känns inte så bra. Kan man tvinga folk att använda versionsbeteckningen när de pratar om dem?

I mattebloggen finns ett inlägg om mina könskullstankar - kolla både inlägget och kommentarerna!

Jag är nästan bestämd på att honorna ska få heta Vulva (efter den vän som förde ihop mig och Kicki) och Vagina.

Hanarna är jag inte bestämd om alls :)

Ungarna är idag 5 dagar gamla och väger mellan 17 och 19 gr.

Den ljusa ser ut att vara rödögd eller möjligen rubin och är den enda som helt klart är rexad och de andra har har mörknat, två mer än den tredje så jag vet inte om de kanske visar sig vara svarta. En har ETT lite vågigt morrhår, så den skulle ju kunna vara en riktigt dålig rex :)

Den här bilden tog jag igår kväll:
Pinkisarna 4dgr

Ni som haft blå och/eller svarta bebisar kanske kan fylla ut med era erfarenheter om hur de ser ut innan pälsen vuxit ut :) (Annars lär jag ju se det snart nog, ändå) <3

Etiketter: , ,

Naaahw! Har de morrhår!? *smälter*

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker