« Home | Tycke har uppstått :) » | Klartecken :) » | Eltonhälsning till Pernilla » | Råttmadamen » | På begäran » | Med hjärtat i halsgropen » | Torsken » | Spännande » | Om Rackarns » | Parningsplaner »

Eltons projekt!

Jag lyckades till slut!

Etiketter:

Hihi! Med den bilden som visas innan man klickar på filmen så måste jag säga att jag blev besviken. Råttpung i kamerasiktet fick mig att tro att jag skulle få bevittna parning!

Nåja, man kan inte ha tur varje gång :D

*fniss* Nädu det där är fel kavaljer! Elton får nöja sig med sina byggprojekt den här gången. Jag HAR försökt filma, men de är så himla snabba så jag hinner inte ens trycka på knappen. Fr a så verkar det som att de inte är så förtjusta att få sina sexakter förevigade! Igår försökte jag filma tjejerna som så bredvilligt tillfredställde varandra, men inte heller det funkade *depp*

Ah! Jag har närt en marodör vid min barm... Eller inte direkt vid barmen... Jag omfraserar... *harkel*

Ah! Jag har fyllt en marodörs matskål! *tar sig för pannan*

embla tycker att det är kanonbra att råttor har tänder så att de kan bita såna hål, sen tillägger hon att vi kan oxå ställa ned vår bur på golvet, men vi får vänta tills julia (katten) har dött...

:)

Men så söt elton är, vilken action. haha

haha vilken action. sötaste elton

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker