« Home | Parningsrapport » | Overdose? » | Råttautostrada i palatset! » | Tillökning i sunkpalatset » | Sötråttor » | Detta händer i Rackarns sunkpalats just nu » | Chimays parning » | Skabb i sunkpalatset :( » | Jag blir så trött på mig själv » | Snygg rumpa »

Burarna

Jag har ombetts om bilder på mina burar.
Detta är hanburen, vilken jag planerar ombyggnad av, så att man kan öppna en hel sida:
Hanburen

Och så honornas bur:
Ellenburen

Båda burarna har jag tagit över av burfetischisten Ellen som byggt om och fixat så att de blivit bättre än när de var nya. Honornas bur är verkligen perfekt! Lättstädad och snygg! Hanburen kommer att bli perfekt när jag gjort även den mer lättstädad (om jag får arschlet ur i vagnen någon gång). Det är pga av dessa burar jag brukar referera till Ellen som Rackarns bästa sponsor! Och jag MENAR det! :)

Det här är de två "huvudburarna", sedan har jag ett gäng mindre burar som jag använder som tillfälliga bostäder åt råttor i grossess, för råttor i karantän, eller för honor med ungar... Däremot har jag brist på transportbubblor, men hoppas få rätsida på den bristen så småningom.

Etiketter:

eXTReMe Tracker