« Home | Overdose? » | Råttautostrada i palatset! » | Tillökning i sunkpalatset » | Sötråttor » | Detta händer i Rackarns sunkpalats just nu » | Chimays parning » | Skabb i sunkpalatset :( » | Jag blir så trött på mig själv » | Snygg rumpa » | Nehej :/ »

Parningsrapport

Idag väger Chimay 534gr, mot sin vanliga matchvikt på 425. Om hon och Frej parade sig då hon senast sågs löpa, så bör hon föda på tisdag, då det har gått 23 dagar. Det innebär att, om allt går enligt planerna, det blir bebisleverans v 50.

Virgo satt ihop med Bruno natten mellan fredag och lördag förra veckan, och strax innan jag gick och lade mig på fredagskvällen gick det plötsligt upp ett ljus för Bruno om vad som förväntades av honom. Sen var det high life hela natten. De satt ihop resten av helgen, men i måndags fick de gå tillbaka till sina respektive flockar. Främst för att jag säkert ska märka direkt om hon skulle löpa om, och isf hinna sätta ihop dem igen. Än har hon inte löpt om och hon har gått upp ca 30 gr. Om parningen tog, blir det leverans v 52!

Etiketter: ,

Hej! undrar om du har några råttor till salu? är intreserad av att köpa en hona då min 2 mån gamla lilltjej kommer att bli ensam inom kort.Jag har 2 hanar åxå, en väldigt fin pink eyed albino rexad dumbo med stamtavla. Är intreserad av att ev skaffa en kull av honom. vänliga hällsningar//Linda (kexytoon@hotmail.com)

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker