« Home | Till alla er som skrivit till mig! » | BEBISPIP! » | Falskt alarm? » | Aries - rund och go » | Aries är en tjocksmock! » | Grönsaker » | Dagvill men positiv! » | Bruno + Aries » | Knölar » | Djurförsäkring »

Aries+Bruno=12 st underverk

Föstår att det är några som är riktigt nyfikna, förlåt att jag inte rapporterat. Jag har varit upptagen det senaste 1½ dygnet med SRS-grejer. Ibland kommer de maniska skoven lämpligt, måste jag säga :).

Jag har ändå lyckats få yttepytte tid att titta till Rackarns andra kull. Såvitt jag kunde se var det så här

4 släta pojkar och 1 rexad, varav en av de släta kan vara en dålig rex (ett morrhår såg vågigt ut, resten raka :D

3 släta flickor och 4 rexade. En av de släta är ev roan, men det ser ut att vara den enda tecknade, har jag för mig.

De ser alla väldigt välmående ut och har starka små pipisröster som jag njuter av där jag sitter i soffan bredvid buren. Mamma Aries är dedikerad till sin uppgift, men ibland känner hon att HON behöver lite kärlek och gos, då söker hon upp mig för att tanka <3.

Jag önskar jag hade mer tid att njuta av dem, tiden går så fort med råttbebisar. Torsdagen den 21 februari är första leveransdag. Det är lämpligt nog en ledig dag för mig, då kommer jag nog att bjuda in de köpare som jag anser värdiga en Rackarnsunge :) (Ja visstja; kolla igenom alla mail, var det, ja!).

En av de roligare kringgrejerna är att fundera ut ett namntema för kullen. Jag har några på lut, som väntar på att få bärare :).

Etiketter: ,

Du vet vilket tema jag hoppas på, va? =)

Stort grattis till kullen!!!

Glömde skriva: Mvh. Ann E.

Tja, jag hoppas på en Rackarns Bödel, för det är vad Alva gått och hojtat ända sedan jag pratade med dig. *s*

Jag blir så nyfiken på att få se dom.
Hoppas någon blir lik Bruno,i utseende,för då vill jag ha just den.
Puss från systra

Stort gratttis till kullen, vad kul att det äntligen blev bäbisar! :)

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker