« Home | BEBISPIP! » | Falskt alarm? » | Aries - rund och go » | Aries är en tjocksmock! » | Grönsaker » | Dagvill men positiv! » | Bruno + Aries » | Knölar » | Djurförsäkring » | Råtz Aries »

Till alla er som skrivit till mig!

Det har visat sig att min vidarebefordran av mailen bara fungerat sporadiskt, därför har jag inte sett många mail! Så fort jag får en chans att läsa dem så ska jag svara så gott jag kan (det är dock rätt många mail, så det kan ta ett tag). Nu har jag fixat problemet så det är info@rackarns.se ni ska använda om ni vill komma i kontakt med mig angående min uppfödning - frågor, intresseanmälningar och vad det nu kan vara.

Jag blir väldigt glad och smickrad att det verkar vara så många som hittat hit och följer min blogg, jag hoppas ni har glädje och kanske lite nytta av den. Ni har väl upptäckt det lilla underverket "RSS"? Via det kan du bevaka min blogg och få meddelande när jag uppdaterat sidan. Det finns en uppsjö av verktyg du kan använda till RSS-bevakning, t ex Google Reader eller Netvibes. Nästan alla moderna sajter kan RSS-bevakas, så läs bloggar, kolla dina polares bilder, läs tidningen med det! Och så bloggar förstås! :)

Etiketter:

Åå vad spännande!

Kan du inte lägga in en tråd på r8-forumet så vi får följa utvecklingen? :)

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker