« Home | Från kärnfrisk till döende - på ingen tid alls!? » | Lugn hos chicksen » | Rackarns flyttar » | Trångt om saligheten II » | Trångt om saligheten » | VARNING för Grand Prix! » | Nästa parning » | Corneliskullen växer så det knakar » | Hommage till Mäster Cee » | Min lilla "Agge" »

Så här går det för Miso

Miso väckte mig imorse vid 7-tiden med en massa spring i benen och ville leka. Jag tog henne och gick sömndrucken in och satte henne hos polarna i buren och hon såg mäkta nöjd ut över det. Det kändes det inte alls som läge för avlivning. Lungproblemet kvarstår, men hon känns ändå mycket piggare. Hon gav mig också en ny tes: Det är inte bara lungorna som krånglar, jag tror att det som drog igång hela den här snabba utvecklingen var att hon var förstoppad. Första dygnet bajsade hon inte en enda plutt, inatt åt hon lite, lite och sedan har har hon bajsat två små pluttar som varit som cement.

Nu har jag givit henne paraffinolja för bajsningen och hoppas att systemet ska komma igång. Det blir ingen avlivning idag. Jag hoppas att jag inte får anledning att ångra mig.

Etiketter:

eXTReMe Tracker