« Home | Dagens dramatik blev till städning » | Rackarns Hanna! » | Råttslott? » | Too-Ticki » | Visstja » | HARREGUUUD! » | Äntligen! II » | Äntligen » | Råttbesättning » | Matte - släpp! »

Häften på väg

Fick mail av Eva Johansson om att hon idag postat häftena jag har beställt, 2 st om smådjursgenetik och så avelshandboken - sen blir jag proffs! Eller ej... Men förhoppningsvis får jag i alla fall lite bättre koll på saker och ting, såna saker som jag tycker är svåra. Jag tycks ju inte kunna lära mig nästan nånting längre - men har jag de här, så har jag något att slå i när jag behöver friska upp minnet.

Etiketter:

Vilken tur att du tillslut hittade henne, haha men det hela förde med sig något riktigt gott. Bra med rensning.

Men vilken buse du har där hemma. haha

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker