« Home | Kickis ratpack » | Tomt » | Grabbar! » | Kontaktannons! Hanar sökes! » | Råtz Chimay » | Kärlek » | RIP Råtz Snorkfröken » | Råtz Virgo » | Livet i det Rackarns sunkpalatset » | Mysa med Miso »

Bestämt mig... Tror jag...

Först vill jag tacka för alla tips jag fått! Även de som jag inte väljer är värdefulla, de har hjälpt mig att väga för och emot och jämföra och fundera väldigt ingående på vad jag vill ha och varför.

Har använt en del av kvällen till att prata med Tidus matte i telefon. Vi har kommit överens om att rikta in oss på att Tidus ska komma till mig och Virgo i samband med Stora pet, då råttmänniskor åker kors och tvärs i landet, så att man kanske kan få transporthjälp. Eftersom ingen av oss har körkort :/ På detta sätt kan Tidus och Virgo få längre tid på sig att para sig, det kan vara bra eftersom Tidus då kommer ha fyllt 2 år och kanske inte har så pigga spermier.

Sen är det bara att hoppas att Tidus känns så bra som jag hoppas på när jag får träffa honom. Enligt hans matte har han varit kärnfrisk hela sitt tvååriga liv. Han har blivit avlusad en gång, då hans burkamrater hade löss, men inget hade hittats på honom.

Håll tummarna för att det blir av! Och ropa till om ni vet någon som har vägarna förbi Vansbro/Borlänge och Uppsala eller till Stora Pet!

Etiketter:

Måste det vara till just stora pet? Vet nämligen en som åker från borlänge-stockholm i september...

Bella: Nej det måste inte vara just till Stora Pet, de va bara ett essempel :) Viktigaste är ju att gubben kommer hit innan Virgo fyller 1 år i november, eftersom det är hennes första parning och den måste göras innan 1-årsdagen om jag inte vill bryta mot SRS uppfödarregler - och det vill jag ju inte! :)

Isåfall: http://r8forum.kanske.net/viewtopic.php?t=438 :P

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker