« Home | Pastorella? » | Återigen besvikelse » | Burarna » | Parningsrapport » | Overdose? » | Råttautostrada i palatset! » | Tillökning i sunkpalatset » | Sötråttor » | Detta händer i Rackarns sunkpalats just nu » | Chimays parning »

Uppkoppling+Blogger krånglar

...därför lyckades jag inte publicera förra inlägget förrän 2 dygn efter att det skrevs.

Idag har jag dels pratat med veterinären om pasteurella, som jag hade stavat fel vid sökning, detvar anledningen till att jag inte hittade någon vettig info. Tack vare Stephanies kommentar på mattebloggen, lyckades jag leta upp info om det. Jag har också pratat med registratorn om dispens. Jag fick det veckan ut för Chimay och till den 16:e för Virgo, behöver jag längre krävs veterinärintyg att råttorna är i god kondition och bör klara en dräktighet.

En tid hos vetten hade jag ju redan. Vi ska dit på tisdag, för provtagning och undersökning. så det fixar sig. Registratorn rekommenderade att para dem med andra hanar, ifall dessa inte var kompatibla med mina honor, och hittar jag bra kandidater inom snar framtid, är chansen stor att jag lyder hennes råd. Annars blir det nog nya försök med Bruno och Frej...

Etiketter:

Knut finns alltid här om du blir desperat ;)

Men!Vad är det som händer?

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker