« Home | Aries+Bruno=12 st underverk » | Till alla er som skrivit till mig! » | BEBISPIP! » | Falskt alarm? » | Aries - rund och go » | Aries är en tjocksmock! » | Grönsaker » | Dagvill men positiv! » | Bruno + Aries » | Knölar »

Lite bilder på underverken

Gjorde en liten foto- och vägningsession igår. Bilderna är ju inte precis att skryta med, ska försöka göra ett nytt försök idag. Om jag hinner medan det är dagsljus, för jag vill inte smälla av blixten i ögonen på de små grynen. Ljus är fotografens bästa vän, som de flesta antagligen vet.

Rackarns II

Rackarns II

Rackarns II

Som ni ser är det 4 st husky-tecknade. Det återstår att se om de bleks. Jag tänker på SyrranPes lilla Lakrits, som faktiskt inte blektes alls. De flesta ser svarta ut, och några ser lite ljusare ut. Jag ser konstigt nog bara två som jag tror kanske är agouti. Men, men jag borde veta bättre än att sitta och fundera på det än, de får helt enkelt växa på sig lite mer först.

De är väldigt jämnstora alla tolv; 9 av dem väger tolv gr, 1 elva gr, 1 tretton gr och en fjorton gr.

Etiketter: , ,

Jag hittade bara tre husky?

Men söta är de iallafall! Gullegryn!

Ja, det var ju ovanligt dumt av mig att skriva "som ni ser..." när jag inte ens hade alla fyra med på bilderna jag valde ut :D Nåja - de är 4 iaf, och sötare kommer de att bli!

ÅH, jag blir alldeles KÄR! <3<3<3

Vem är syrranPE o.Lakrits?

Anonym: SyrranPe är min andra syrra, alltså inte den som äger Bruno. SyrranPe har också haft råttor, de senaste hette Lakrits och Kola.

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker