« Home | Rätt RSS-länk » | Miso-uppdatering » | Allergifamiljen » | Så här går det för Miso » | Från kärnfrisk till döende - på ingen tid alls!? » | Lugn hos chicksen » | Rackarns flyttar » | Trångt om saligheten II » | Trångt om saligheten » | VARNING för Grand Prix! »

Lösningar på problem

 Jag har kommit på var jag ska göra av de burar jag för tillfället inte använder och inte har plats för i något förråd: sätta upp krokar högst uppe vid taket i råttrummet och hänga dem på väggen! Jag hoppas att det kan funka, och att råttorna inte kommer på sätt att klättra upp till dem.  Eftersom jag sanerat dem och inte vill att de ska klättra runt på/i dem och kontaminera... Jag blir nog iofs tvungen att tvätta dem ändå innan jag tar dem i bruk igen, men det kanske kan räcka med att duscha av dem och spraya dem med Virkon. Jag hoppas att det går att omsätta i praktiken och att det funkar.

Etiketter:

Vilket fint ord. Kontaminera. :)

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker