« Home | Kära läsare! » | Avelsplaner om intet » | Fotosession med Miso » | Välmående, keliga och fina! » | Suddig Nigiri på väg till nya matte » | I mars 2007 var hon så här pigg och glad. Igår var... » | Att köpa råtta av mig » | Felaktig vikt » | Sushi-Su blir Åkersbergabo » | Sushiunge till salu! »

Barberare!

Jag när en barberare vid min barm! Eller, kanske inte precis vid min BARM, men...

Det gäller bara att lista ut VEM det är, eftersom Sasha knappast kan ha barberat sig själv på kinden. Trodde först att hon råkat ut för rex-fällning, men när jag tittade närmare såg jag tydligt att hon blivit barberad. Så nu hoppas jag bara på att det är en av de tjejer jag ändå inte tänkt använda i avel, så att jag slipper få mina avelsplaner (mer) grusade.

Etiketter: ,

så sorligt. jag håller tummarna för att det är någon utav de du inte skall använda i avel :(

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker