« Home | I mars 2007 var hon så här pigg och glad. Igår var... » | Att köpa råtta av mig » | Felaktig vikt » | Sushi-Su blir Åkersbergabo » | Sushiunge till salu! » | Tickis går vidare » | PARNINGSPLANER » | Är det dags att göra slut på det nu? » | Stora, fina ungar » | Hannaaaa? »

Suddig Nigiri på väg till nya matte

____________________________________

This MMS was sent from a Tele2 subscriber.
You cannot reply to this MMS by email.

Nehejnä - det gick inte uppdatera den här bloggen via MMS :( Jag kompenserar er med en bild tagen 2 dagar tidigare, eftersom den där suddiga bilden har fått lämna sin plats åt andra bilder.

Nigiri
(klicka för att komma till större och fler bilder)

Etiketter: , , ,

När ska du uppdatera här igen då? =) Det är kul att läsa!

När jag kommer hem, Stephanie! Tills dess får du kolla "mattebloggen" (se menyn till höger) eftersom jag inte lyckas publicera texter på Rackarnsbloggen via mobilen ;-/

Av Nigiris ludd återstår en remsa strävhet på ryggen. I övrigt är han slät. Han är fortfarande världens kelgris :D

Pernilla: Nämen?! Vad har du GJORT med honom? Men kelgris väger väl upp det, va?

Saken är den att han inte är så rexad längre... Men det är ju bara Taurus glad över, den skadeglade skiten. Nigiri och Taurus har för övrigt gjort gemensam sak i att möblera om buren nattetid och blivit hiskelig goda vänner på kuppen. Bra, tycker jag.

Pernilla: Det låter ju VERKLIGT bra! Så det är lite lugnare hos dig nu, alltså?

Jadå! Efter mitt långa och ingående samtal om hur dumt det är att vara dum, så har Taurus varit väldigt trevlig mot sina kamrater. :)

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker