« Home | Tickis går vidare » | PARNINGSPLANER » | Är det dags att göra slut på det nu? » | Stora, fina ungar » | Hannaaaa? » | 17 dagar » | Sushikullen 14 dagar » | Sushiflytt » | Könskullen blev Sushikullen istället :) » | Stora Vår »

Sushiunge till salu!

Nu är Sushikullen leveransklar och jag ska åka på semester (den 29:e). Har just fått reda på att jag får en av mina svarta honor över, eftersom den som skulle haft henne bestämt sig för att lägga ner sin uppfödning. Jag kan ju behålla henne (vill helst det), men om någon är intresserad så går det bra att ringa mig, så vi får diskutera saken :)

Etiketter: ,

Men vad fan då - Lena!! Jag har ju vant mig vid att hon PRATAR om att lägga av, men hon ska ju fortsätta att låta bliiii att GÖRA det, ju!
*plutläpp*

Ja, det hoppas jag med! Att hon fortsätter låta bli, alltså. Vi får väl se...

jag säger detsamma - VAFAAAN
får banka lite vett i henne när vi ses till helgen här.

Nu känner jag mig ju jätte-elak här! Missade helt din parentes =(

Stephanie: Du är inte elak, du befriade mig från ett problem! Eftersom jag planerar två kullar till ganka tätt under sensommar/höst, kan jag inte behålla alla jag skulle VILJA behålla. Second best är att de kommer till bra hem med bra och omsorgsfulla ägare - och en sådan hoppas jag att du är :)

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker