« Home | Avelsplaner om intet » | Fotosession med Miso » | Välmående, keliga och fina! » | Suddig Nigiri på väg till nya matte » | I mars 2007 var hon så här pigg och glad. Igår var... » | Att köpa råtta av mig » | Felaktig vikt » | Sushi-Su blir Åkersbergabo » | Sushiunge till salu! » | Tickis går vidare »

Kära läsare!

Ja jag måste verkligen säga att jag ÄLSKAR er! Tack för alla tips jag fått! Än så länge har jag inte fått svar från alla de jag tagit kontakt med, men om det skulle visa sig att jag har tur och tipsen leder till flera som kan vara lämpliga kommer jag att spara dem till framtida parningar.

Jag glömde dock berätta att jag vill undvika dumbobärare och roan, men även de tipsen kan vara värdefulla. Jag måste avgöra i varje fall om jag tror på en hane i kombination med en hona, och ibland kan det finnas andra saker att ta ställning till som gör det värt att ta in dessa anlag. Fortsätt gärna att tipsa!

Etiketter: ,

info om golug kommer under dagen :)

Finnes: snyggsnyggast Elton *visslar* ;)

http://www.r8forum.kanske.net/viewtopic.php?t=10263 <-- annars kanske denna hane skulle vara något?

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker