« Home | Sushi-Su blir Åkersbergabo » | Sushiunge till salu! » | Tickis går vidare » | PARNINGSPLANER » | Är det dags att göra slut på det nu? » | Stora, fina ungar » | Hannaaaa? » | 17 dagar » | Sushikullen 14 dagar » | Sushiflytt »

Felaktig vikt

GUD vad snurrig jag är! I förra inlägget skrev jag att Sushi-Su vägde 125 gram. Nu när jag kollade igenom bilderna i min kamera, hittade jag den här från i söndags:


Nu vet jag visserligen inte om det här är Sushi-Su eller Miso, men ändå...

Idag (5v, 2 dgr) väger de kvarvarande
Chirashi: 191 gr
Nigiri: 171 gr
Miso: ville inte väcka henne nu, men jag tog fel på henne och hennes mamma imorse! Visserligen är ju det jättekonstigt, men jag gjorde det iaf.

***********
UPPDATERING:
Snurrig var ordet! Det är ju för sjutton Chirashi på bilden!

Etiketter: ,

eXTReMe Tracker