« Home | Jag får mitt omdöme (delvis) sågat! » | Tidus är här! » | En glad och en kanske dålig nyhet och några fler s... » | Sex löpande honråttor » | Det FINNS faktiskt en risk att jag garvar ihjäl mi... » | Bestämt mig... Tror jag... » | Kickis ratpack » | Tomt » | Grabbar! » | Kontaktannons! Hanar sökes! »

Beslut

Idag tog jag beslutet att skona Virgo från Stora Pet. Till följd av detta lät jag henne flytta in till Tidus. De har fått dejta lite och båda är väldigt ivriga på att sätta igång. Jag tycker dessutom att det känns jobbigt att låta Tidus sitta alldeles ensam mer än alldeles nödvändigt, det blir ingen råtta lycklig av.

Vackert par

Eftersom jag har strulat med mina anmälningar till utställningen visste jag inte ens om mina råttor kommit med i programmet, och då kanske det VERKLIGEN skulle vara onödigt att släpa med henne dit. Jag kollade upp detta och fick reda på att alla hade kommit med, men jag känner ändå att hon ställts ut massor med gånger och det känns onödigt att utsätta henne för smittorisken det innebär att ta henne till utställning så här nära parning.

Ikväll har de alltså haft high life:
- Keeela?- Man måste ju kolla in appaturen först!

Etiketter: , ,

Va söta dom är tillsammans! <3

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker