« Home | Stora Pet i Hägersten » | Beslut » | Jag får mitt omdöme (delvis) sågat! » | Tidus är här! » | En glad och en kanske dålig nyhet och några fler s... » | Sex löpande honråttor » | Det FINNS faktiskt en risk att jag garvar ihjäl mi... » | Bestämt mig... Tror jag... » | Kickis ratpack » | Tomt »

UrcellenEllen levererar och monterar



Ellen kom med sin Joonas och de bar och monterade buren som jag köpt av henne. Eftersom Ellen är rena rama burfetishisten så visste jag att den skulle vara fin och bra - hon har byggt om den så att hela framsidan går att öppna. Jag antar att jag kommer älska den ännu mer när jag städar den för första gången.

Tanken jag hade var ju att Bols Blue och Amaretto skulle bo i den men den planen ändrades i fredags kväll, då nuvarande matte ringde och berättade att Bols blivit sämre igen . :( Depp.

Har du köpt den buren!!?? Shit, vad kostade den?

Stephanie: Jag fick ge 500 spänn. Misstänker dock att det var kompispris, att hon skulle ha tagit mer av någon annan - för det är den helt klart värd! Ellen är Rackarns bästa sponsor!

den buren är att dö för
grattis till inköpet. lätt den fetaste buren ever! ellen åh har hon slutat helt med råttor nu eller?

Petrah: Hon omplacerar sina unga och behåller "gamlingarna" så länge de håller. Detta pga att de snart flyttar tillbaks hit till Uppsala (JIPPIE!) och skaffar hund istället. Jag har lovat att hon får avnjuta mina råttor så mycket hon vill, om hon drabbas av råttabstinens.

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker