« Home | UrcellenEllen levererar och monterar » | Stora Pet i Hägersten » | Beslut » | Jag får mitt omdöme (delvis) sågat! » | Tidus är här! » | En glad och en kanske dålig nyhet och några fler s... » | Sex löpande honråttor » | Det FINNS faktiskt en risk att jag garvar ihjäl mi... » | Bestämt mig... Tror jag... » | Kickis ratpack »

Tidus åker hem :/

Känner att jag får lite dåligt samvete för att jag inte skriver om Tidus och Virgo för alla nyfikna - det är tur att Mimmi vidarebefordrar mina rapporter till forumet :)

Tidus längtar hem. Virgo vill inte veta av honom och vill helst av allt bara vara med sina tjejpolare.
Han är visserligen väldigt uppvaktad av de andra tjejerna, men det är nog rätt frustrerande, sådär genom gallret...

Virgo har ökat i vikt och SER faktiskt dräktig ut, men det brukar ju ofta inte synas alls, så jag kanske inbillar mig, jag vet inte. Men nog har hon en svällande bula? Frågan är ju bara om det är bebisar, luft eller rentav mat i den :D

Mimmi ska iaf komma och hämta Tidus idag. Det kommer bli tomt. Ingen gosråtta som springer en i hälarna hela tiden, var man än går. Med hans speciella tass-spring-ljud, som jag verkligen kommit att älska. Skulle vilja spela in honom! Sen har jag lovat att leverera de två hanbebisarna (som vi hoppas kommer bli) till henne när det blir dags, så får jag se hur de kommer bo också. Det blir nog bra det här :)

Etiketter: , ,

eXTReMe Tracker