« Home | Aries+Bruno=11 » | Dagsljus? Pyttsan! » | Lite bilder på underverken » | Aries+Bruno=12 st underverk » | Till alla er som skrivit till mig! » | BEBISPIP! » | Falskt alarm? » | Aries - rund och go » | Aries är en tjocksmock! » | Grönsaker »

11 råttor, 11 dagar.

Nu har jag kollat igen och så här ser det ut att vara. Jag är inte 100% säker på könen, jag tycker som sagt att det är svårare att se nu än när de var alldeles nyfödda:

Honor:
25 gr ba med yttepyttelite vita tår
25 gr ba x eubk
23 gr ba ir (triangeln mellan bakbenen istället för mellan frambenen)
23 gr ba x med yttepyttelite vita tår
23 gr ba x med pyttemagfläck
23 gr ag x ambk
24 gr ag x
23 gr ag ambk

Hanar:
24 gr lovisaråtta, ba ambk
24 gr ag ambk
28 gr ba eubk (ingen svansteckning)

IMG_4289

Sötsnuttar

IMG_4292

IMG_4293

Etiketter: ,

de är jättesöta och jag vill ha dem allihopa!! <3

Jag antar att du listat ut vem jag är spekulant på? (Om inte kemin säger annorlunda.)
<3

Jag vette fasen hur jag ska kunna skiljas från NÅN av dem... Men jag antar att du är spekulant på den otecknade agoutin Lina, vi får se om jag kan skiljas från den själv... Det är nämligen den jag sitter och känner att jag nog vill behålla.

Fast det är för tidigt att säga, iofs - vi får se hur de utvecklas.

Kan man inte fläta en slät (agouti)pojke så att han blir liiiite rex? *undrar naivt*

vaddå anonym? Det var ju jag som sa det om rexen och jag är inte alls anonym :)

Bra Pernilla, för jag gillar inte när folk skriver anonyma kommentarer. Har för mig att jag hade kryssat för att man inte skulle kunna lämna anonyma kommentarer, men blogger verkar ha tagit bort det alternativet, plötsligt utan förvarning.

men mygod vilka söta, lena små korvar. de små vågorna på rexarna är ju som skvalpande vatten, med andra ord vackert!! mmmm!

Hörru lillsyrran! Hoppas att jag får välja först,jag vill nämligen ha den hannen som liknar Bruno mest.Snälla glöm inte mig!
Pusselipuss Pi

Vill inte verka girig,men du vet hur mycket jag älskar Bruno och att det betyder jättemycket att få en son efter honom.
Kramelikram Pi

Pierina: KLART jag inte glömmer dig! Och... det finns ju bara en hane som är agouti, så...

Har du kommit på något namntema ännu? Jag fick ett infall igår, glasstema! Men det är säkert redan gjort från tiden innan jag kom med i råttkretsarna.

Tänk en liten Piggelin, eller Magnum!!

Jaja, bara ett förslag.

Hur som helst så älskar jag ditt uppfödarnamn, Rackarns råtta!! Hur sött som helst!

På tal om magnum... Ett vapentema, om du inte få ha könstema ;)

Ja! Vapentema var bra!

Hej! Jag heter Victoria Borén och jag skulle vara väldigt intresserad av att köpa råttor av dig, så jag klickade på "maila mig" (eller vad det stod) men det gick inte så bra så du får gärna skicka din mailadress till mig på: Victoria_boren@hotmail.com så jag jag skicka lite info om mig.
Mvh/ Victoria

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker