« Home | Sushiflytt » | Könskullen blev Sushikullen istället :) » | Stora Vår » | Könskull eller ej? » | Det ultimata temperamentstestet » | 2-åring » | Sasha - urmodern » | Jag presenterar: » | Pip i mammaburen! » | Hemma »

Sushikullen 14 dagar

Sushi at it's best

Miso hittade ett bra ställe :) (foto: Lina Sörman)

Sushi at it's best
Nigiri leker kräldjur tillsammans med Miso

Nigiri
Nigiri udersöker världen

Sushi at it's best
Nigiri drog!

Sushi at it's best
Sushi-su har också upptäckarlusta

Sushi at it's best
Tror Chirashis trademark är "ena benet utanför" - har säkert 25-30 såna bilder :)

Etiketter: ,

Men gud vilka söta bebisar! jag älskar svart... sushi-su är jättefin! men jag måste säga att jag faller lite för den ljusa också... ojoj.

Ja, jag är upp över öronen kär i allihop - tur att de jag inte ska behålla ska flytta till nära och kära!

Jägarns! Vilka nussar! *prillig* :D

Nigiri är så sjukt underbar att jag får ståpäls.

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker