« Home | Hannaaaa? » | 17 dagar » | Sushikullen 14 dagar » | Sushiflytt » | Könskullen blev Sushikullen istället :) » | Stora Vår » | Könskull eller ej? » | Det ultimata temperamentstestet » | 2-åring » | Sasha - urmodern »

Stora, fina ungar

Idag fyller Sushiungarna 3 veckor. Miso och Chirashi vägde 74 gr, Sushi-Su och Nigiri 72 gr vid kvällens vägning.

Det är full rulle i buren och de är hur lättanterade och mysiga som helst. Pigga och nyfikna och kommer fram och vill hälsa direkt när man visar sig (utom när de sover som stockar, förstås).

Imorgon är jag ledig från jobbet - ska försöka ta tag i uppfödarprogrammet; testa importer i det och se om jag kan få någon ordning på det. Förhoppningsvis kommer jag fram till att det är det program som föreningen skall använda för stamboksregistret.

Etiketter: , ,

Vad är det för uppfödarprogram? *nyfiken*

Det heter ZooEasy - googla efter det för att skaffa dig info. Det finns en demoversion också!

Ah, tackar!

Men det är ju på tyska eller nåt!? Hihi, sånt förstår jag inget av =D

Det är byggt av holländare, tror jag, men finns på bl a engelska också - jaghar en engelsk version - det kan du väl?

Ja, jag lyckades sen ^^ Fast jag la märke till priset - huuu så dyrt!

Ja, det är kanske inte något man köper om man inte har seriösa uppfödarplaner. Eller är en förening :D

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker