« Home | 17 dagar » | Sushikullen 14 dagar » | Sushiflytt » | Könskullen blev Sushikullen istället :) » | Stora Vår » | Könskull eller ej? » | Det ultimata temperamentstestet » | 2-åring » | Sasha - urmodern » | Jag presenterar: »

Hannaaaa?

Jag är så ledsen och trött. Hanna är borta.

Jag har inte reagerat nämnvärt över det - hon är en sån råtta som försvinner spårlöst med jämna mellanrum för att rätt vad det är plötsligt vara där igen. Men nu har hon varit borta sedan igår och har kom inte fram under natten. Råttorna har sin transportbur som mystillhåll ovanpå sin vanliga bur, så när hon försvinner, brukar hon oftast återfinnas i den på morgonen när jag vaknar. Inte den här gången.

Det som gör att jag får en dålig känsla är att jag har nästan alla fönster och dörrar i hela lägenheten öppna för att jag ska stå ut med värmen. Det gör att jag misstänker att hon kan ha ramlat ut. Om det är så, är det väl inte så troligt att jag hittar henne - hon är inte min trognaste och tamaste råtta, har inte mycket tillit till människor. Fast för ett par dagar sedan kom hon faktiskt och var kelsugen, men det var nog första gången i hennes tid hos mig som det hände.

Etiketter:

Neeeeeej. Jag vet hur det känns i din orosmage just nu...

Sandra:
Jag VET att du vet! Jag har förstås svårt att inte tänka på dig och din Elsa i det här läget, kanske däför jag oroar mig så :(

*kram*

Håller alla tillgängliga tummar + svansar här!

håller tummarna för att hon kommer tillbaks på något vis.
åh jag blir så ledsen när jag hör om detta, sötaste Paula, håller verkligen tummarna för er här.

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker