« Home | Sushikullen 14 dagar » | Sushiflytt » | Könskullen blev Sushikullen istället :) » | Stora Vår » | Könskull eller ej? » | Det ultimata temperamentstestet » | 2-åring » | Sasha - urmodern » | Jag presenterar: » | Pip i mammaburen! »

17 dagar

Dagens vägning
17 dagar är Sushiungarna idag. Jag har sett dem lämna bolådan på egen hand och undersöka buren. Vågen berättar att alla väger 56 gr/st,  utom Miso som väger 59.

Grabbarna
Grabbarna; Chirashi och Nigiri

Etiketter: , ,

Lite för söta för mitt hjärta.

Ok... Det avgjorde saken! Nigiri måste flytta hit. Jag fick den där känslan i magen... När ska jag komma? :D

Pernilla: När du vill (nästan)! Prata ihop dig med Lena? I helgen är jag nog borta nästan hela helgen, men jag är ledig på måndag och jag kommer hem från jobbet vid 13-tiden om dagarna.

guuuud vad fluffig - har du kört honom i torktumlaren före fotograferingen!? :-o

Jag brukar hata när folk säger att mina råttor ser ut som hamstrar, men jag måste faktiskt säga att de små, iaf på nedersta bilden, ser ut som små hamstrar, hahaha! Söta sådana! :D

förresten... pernilla! om du inte tar honom gör jag det. ;)

Kicki: Neeej - vad tror du om mig egentligen? Försöker du sprida dåligt rykte om mig?

Hannah: De ser mer och mer råttiga ut för varje dag nu, får spetsigare nos. Annars har jag inte tyckt att de ser ut som hamstrar, mer som björnungar :)

Nu tittade jag igen och samma sak händer... Jag tror jag fått en allvarlig släng av... kärlek för alltid-känsla?

oooh! vilken galet burrig liten nigiri :) jag kommer och klämmer på bebisarna efter helgen!!

Emalie: Det tycker jag verkligen du ska - de är inte kvar så länge till nu! (:/)

Pernilla: du MÅSTE ta honom, han är fullkmligt ljuvlig. JAG ville ta med honom hem!

Skicka en kommentar
eXTReMe Tracker